Dagboksanteckningar och foton

Jag är sedan lite drygt en vecka i London för att jobba. Jag har tvingat mig själv att börja skriva lite dagbok om resan och min tid här i London. Det har dock varit väldigt svårt att motivera sig. De tre senaste dagarna har jag i alla fall lyckats åstadkomma dagboksanteckningar av en rätt shyst kaliber. Det handlar om flera A4-sidor. Tänkte publicera dem i lätt redigerat skick här på bloggen. Dock får det nog ske under morgondagen, eftersom jag förmått mig att skriva dagens dagboksanteckning, men inte måndag till fredag förra veckan. Jag har precis börjat att skriva måndagen, men nu har jag ledsnat och ska istället förmå mig att skriva det under morgondagen. Jag ska väl åtminstone försöka fota "dagens shopping" mitt underbara torrschampoo, sen ska jag lägga upp alla bilder från London tillsammans med texten. Men potentiella läsare får alltså hålla tillgodo tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack för att bloggen är igång igen! Ser fram emot att följa dig här vännen! Kram

2009-09-10 @ 20:54:29
Postat av: Sparkle

Cecilia: Vad glad jag blir. :)

Postat av: Zop

Ska börja kika in här igen emellanåt nu när du väckt bloggen till liv igen.

2009-09-11 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback