blå skor eller vita skor

Nu har jag allvarliga problem igen. Jag ska på bröllop den 22a jul och jag kommer jobba måndag-torsdag, så jag hinner inte shoppa nåt, för det finns inget i den här stan att köpa. Men jag behöver lite saker inför bröllopet. Här till problemet:

Detta tycks bli
klänningen, eftersom jag inte hittat nån annan passande.

Min ena kompis säger: Köp en vit kuvertväska + ett par vita matchande skor.

Min andra kompis säger: De blå skorna matchar jättebra, ta dem och en väska i en annan färg (typ vit kuvertväska)


Jag blir så kluven nu, ska jag försöka ta mig tid på fredagen i Sthlm och leta väska+ skor (och eventuellt torsdag en halvtimme i Uppsala när jag åker upp för att hämta posten) eller ska jag göra som kompis nr 2 säger och ta de blå skorna och koncentrera mig på en väska?


Vore ju skönt att slippa lägga pengar på vita skor, för det finns så mycket annat jag vill shoppa, men är det nödvändigt så är det, för jag vill ju vara fin :)


Vill verkligen höra, vad säger ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback