Londondagboken: Lördagen den 10 oktober 2009

Vaknade prick klockan 10.00 av att det spelades cricket i parken på fotobollsplanen utanför hos mig. Jag låg kvar i sängen en stund och läste. Sedan gick jag upp och satte igång datorn och surfade en stund innan jag gick och duschade och tvättade håret och borstade tänderna. När jag var klar med det surfade jag lite till. Eftersom det är 15 grader och sol ute klädde jag mig i mitt favoritlinne och min trendiga grå cardigan och mina jeans samt min sjal som jag köpte i somras, samt street wear skor från Fred Perry. När jag gjort det promenerade jag till ett inn för att kolla om det var något för Johanna att bo på. Jag och A promenerade i London i 6 timmar. Vi besökte bland annat Borough market igen. Jag köpte även ett svart fint skärp från H&M på Oxford Street.

 

 

Jag kom hem till lägenheten vid 19. Jag pratade lite med familjen på Skype. 19.50 la jag mig för att vila en stund. Klockan 20.15 hörde jag en helikopter cirkulera och sedan hörde jag typ 10 skott strax efter att den försvunnit. Läskigt! Sedan hörde jag en tjej som skrek. Vilade ytterligare en halvtimme, sedan gick jag upp och gjorde mig i ordning och åkte till Paddington för att träffa Alline. Vi åt middag på en riktigt bra italiensk restaurang i Paddington. Sedan begav vi oss in till City. Vi letade efter en bra klubb att gå på. Vi hittade ingen intressant, så vi gick tillbaka till den vi var på igår. Vakten kände igen oss. Pinsamt! Vi hade i alla fall riktigt trevligt ikväll och lämnade klubben vid 3, när de stängde. Sedan delade vi på en taxi hem. Kom i säng vid 03.30 ungefär.


Kommentarer
Postat av: fanny

ÅH! Jag älskar London. :) Snyggt skärp.



Hur är det med dig?

Postat av: Ellenor

Vilket är ditt favoritdjur? :)



Fin blogg =)

2009-11-14 @ 10:54:22
URL: http://ellenorwestlund.blogg.se/
Postat av: Sparkle

Fanny: Tack. Med mig är det fint.

Ellenor: Tack. Favoritdjur? Hmm... Har nog inget, men delfiner är fina. :)

2009-11-14 @ 11:32:35
URL: http://sparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback