Londondagboken: Fredagen den 9 oktober 2009

Vaknade imorse och var rätt pigg. Gick till jobbet som vanligt. Efter jobbet gick jag hem och vilade lite innan det var dags för utgång.

 

Vi åt middag på en jättetrevlig kinesisk restaurang i China Town. Jag drack en dryck som jag inte druckit sen jag var de asiatiska distrikten av Los Angeles. Det är en fruktdryck med svarta geléklumpar i. Gillar det jättemycket.

 

 

 

Efter att vi ätit middag vandrade vi runt i centrala London och fotade oss med alla sevärdheter. Vi såg jättemånga råttor/möss vid Big Ben. A var jätterädd för dem. Det var inte jag.

 

 

 

Trafalgar Square

 

 

10 Downing Street, Prime Ministerns bostad

 

 

Big Ben

 

 

London Eye By Night

 

 

Houses of Parliament and Big Ben

 

 

Tower Bridge

 

 

Vi hamnade till sist på en klubb i Soho. Kom hem vid kl 04 ungefär. A vet verkligen hur man festar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback