Londondagboken: Onsdagen den 30 september 2009

Känner mig trött idag. Det är en obehaglig kille som står och stirrar in i mitt rum från parken. Han stod där igår också. Det känns mycket obehagligt. Drog inte upp persiennerna och tände inte heller lampan. Verkade som att han tappade intresset efter ett tag och ställde sig längre bort och glodde in i någon annans lägenhet istället. Obehagligt!

 

Muskeln i benet gör bara hälften så ont idag. Det är positivt.

 

Det var ganska stressigt på jobbet idag. Det var mycket att göra.

 

Innan jag åkte hem fyllde jag på mitt Oyster card med 40 £. Har ju varit här i en månad nu. Tänkte att jag skulle testa att fylla på med pengar istället för att köpa månadskort med zoner. Det skall tydligen bli billigare.

 

Börjar drabbas av hemlängtan. Har pratat med K och med familjen (mamma, pappa och syrran) samt med J på Skype.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback