Londondagboken: Onsdagen den 7 oktober 2009

Vaknade och var trött. Vi somnade vid 01 ungefär. Idag har jag lärt den nya killen  hur man gör med inkommande post. Det var utmattande. Det tog 3,5 timme.


Eftersom det började regna när jag och paralegaln skulle äta lunch parken så smög vi in och satte oss på Starbucks på bottenvåningen.

 

Efter jobbet skulle jag och Alline ut och äta middag. Vi gick först till en brasiliansk restaurang, men de stängde den brasilianska delen på kvällen och serverade bara mexikansk mat. Vi gick istället till T.G.I. Friday’s, där vi satt hela kvällen. Jag drack ganska mycket Chardonnay.

 

När vi kom hem vid 23  på kvällen fick en av de jag delar lägenhet med, psykbryt. Han skrek och var obehaglig. Han krävde att Alline skulle lämna lägenheten omgående. Tydligen var det förbjudet att ha vänner i lägenheten. Endast partner, föräldrar och syskon får hälsa på i lägenheten. Jag började gråta (pinsamt) och då lät han henne åtminstone stanna över natten. Det var en fruktansvärd upplevelse. Jag har aldrig varit i en sådan situation förr att en ”okänd” människa beter sig så mot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback