Londondagboken: Tisdagen den 23 september 2009

Jag ställde klockan lite tidigare idag. Var faktiskt ändå pigg när jag vaknade. När jag vaknade insåg jag även i panik att jag inte får frakta linsvätskan på flyget. Jag skall inte checka in en resväska, utan bara handbagage. Snälla K lovade att köpa linsvätska till mig, så jag har när jag kommer hem.

 

Att jag gick upp tidigare innebar dock inte att jag kom iväg tidigare, men jag hann äta frukost och borsta tänderna längre i alla fall.

 

Idag har jag gjort oerhört kvalificerade arbetsuppgifter på jobbet. På lunchen satt jag och paralegaln i parken som vanligt. Jag hade köpt en god macka på EAT som innehöll tranbär och kalkon. Naturligtvis var det toast-bröd, som allt annat bröd här i England.

 

På kvällen blev det som vanligt skypande med familjen och K samt chattande och lite förberedelser inför intervjun och för hemresan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback