Londondagboken: Tisdagen den 6 oktober 2009

Hade konstiga drömmar i natt.

 

Idag åt jag lunch själv. Åt en sallad. Sedan mådde jag illa resten av dagen. Paralegaln var upptagen på lunchen. Den nya killen får äta lunch själv. Däremot fick den andra killen äta lunch med cheferna. (verkade det som i alla fall.)

 

Dagen gick extremt långsamt. Väntade mest på att A skulle komma. Känner mig orolig för att jag kanske kommer att få besked om tjänsten imorgon.

 

Träffade A efter jobbet. Då åkte vi och köpte biljetter till Coco Before Chanel (Coco Avant Chanel) på Odeon vid Leister Square, sen åt vi på en av de italienska restaurangerna i närheten. Resturangen låg brevid den restaurangen där jag och K ätit några dagar innan. Bion började klockan 20.20. På kvällen låg vi och pratade tills vi somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback