Londondagboken: Torsdagen den 17 september 2009

Igår kväll var det så kallt så när jag skulle läsa låg jag faktiskt med vantarna på. Det var så skönt att ha vantar på så jag sov med dem hela natten.

 

På morgonen vaknade jag och kände mig lite irriterad över att jag tillåtit att A skulle komma på besök så länge. Jag trivs faktiskt för en gångs skull väldigt bra med att vara själv, så jag vill liksom inte att någon kommer och invaderar på min personliga tid för mig själv.

 

Jag var även irriterad på ett dåligt besked jag fått från jobbet igår kväll. En motpart har gått i konkurs, och vår klient har krav på flera miljoner mot dem.

 

På jobbet var det som vanligt. Köpte min latte på morgonen och jobbade hårt som vanligt. Med vad minns jag som vanligt inte.

 

På lunchen gick jag och paralegaln och åt på Whole Foods. Hon undrade under lunchen varför jag inte hade frågat om Chef 1 och Chef2:s relation. Jag sa att jag redan visste och att jag inte hade vågat ta upp det med henne, för det fall att hon inte visste. Vi skvallrade även lite om juristen vi arbetar med, varför hon inte kommer och äter lunch med oss.

 

Vid klockan 16.00 idag gick vi på After Work, på en pub lite längre upp på gatan. Jag hade haft hiskeligt ont i huvudet under dagen och tagit två mycket starka huvudvärkstabletter, så det var ingen bra kombination med vin. Vi fick även jättegoda spring rolls som snacks. Vid kl 18.15 var det bara jag och Chef1 och Chef 2 kvar, så då gick vi hem. På kvällen blev det bara macka och en Yoghurt. Jag spenderade kvällen framför datorn. Kollade på Lyxfällan via TV3 Play, pratade med J, K och familjen på Skype. Kom i säng rätt sent. Sov med vantarna på i natt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback