Londondagboken: Torsdagen den 24 september 2009

Jag lade mig rätt tidigt igår, men kände mig ändå trött i morse när jag vaknade. På jobbet gick det som vanligt. Minns dock inte vad jag gjorde dock. Men jag minns att jag skulle visa den tillfällige ”konsulten”, hur man gjorde med posten. Det var jobbigt och omständigt. På lunchen satt jag och paralegaln i parken. Vi köpte med mat från Subway. Vi pratade inte om jobbet idag, utan bara allmänt. På vägen tillbaka konstaterade vi att vi hade samma Pippi Långstrumpbok som små. Och att vi båda fortfarande hade kvar den - någonstans. Det är en tjock Pippi-bok med gult omslag.

 

På vägen från jobbet pratade vi om konsulten. Vi anser båda att han verkar vara problem. När vi skilts åt åkte jag till Heathrow. Om jag hade pengar så skulle jag shoppa på taxfree. De har många bra märken på Heathrow. Jag åt middag på flygplatsen. Det blev middag på T.G.I Friday’s. Efter middagen gick jag in i en bokhandel, där jag hittade en perfekt bok. Den hette något i still med Brilliant Answers to Interview Questions eller något. Tyvärr har jag för närvarande varken bild eller bättre koll på vad boken heter, men jag kan säga att den är jättebra i alla fall. Läste halva på flyget hem.

 

Mitt plan landade 00:30 på Arlanda. Jag tog en taxi hem och var hemma ungefär 01:20. K sov så gott så jag väckte honom inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback